BunuHerkesBilir

Bir açıklamam var,kifayetsiz olan kelimelere,rehin alınmış sudan bahanelere,kendine dönüş yolunda yaşamayı anlamlı kılacak,sevgi dolu insanların kendini bu uğurda beklettiği,geç kalınmadan bir çok kalbe ulaşılması gerektiğini bilen insanlarla aramda iki ya da üç durak var.Süzülen düşüncelerden atılan zehir zemberek ideolojilere,arkasındaki oyunu görmeden incelemeden,okumadan sırf tembel olduğun için mi inanacaksın,onların fikirlerine şimdi.Her şeyin içi ya boşaltılıyor ya da gırtlağı sıkılıyor doğrularını söylemesin diye.Her yalnız hisseden insanın,korkusuna hakim,aklına savcı olan,bir gönül mahkemesinde beraatını bekleyen,o gün yüzünde gülücük,üstünde şık bir takım elbisesi olan,tekil suçları için toplumu işaret eden bir savunma çiziyor.O hep aldatılanlara yazıyorum.Çok uzun zaman önce bir masaldan,kardeşlerimle birlikte kaçarken,saklandığımız korku dolu çürümüş kokan,içimize hep seslenirdik usulca.Ama bu kez bağırmayı onu dürtüp uyandırmayı seçtik,içimizde her neredeyse varlığı ona ihtiyacımız vardı.Her gün dirilen bizler,uykusunda gezen ölüler,son diye,bitti diye sevindiğimiz, kapısından geçip gittiğimiz için iyileşip taburcu olduğumuz akıl hastaneleri,doktorları,doçentleri hasta olan herkese verdiğin,bir çok değişik tavsiyeyi.Tecrübe ettim,tahlil ettim kendimce hayat üniversitesinde.Otobüsle akıl hastanesinin önünden geçtim,şimdi ben iyileştim mi ?

Yorum bırakın